poniedziałek, 16 listopada 2015

Roombox detale

Dziś kilka detali:
Okulary zrobiłam z drutu, poszczególne części połączyłam klejem dwuskładnikowym, a następnie pomalowałam farbą akrylową. Elementy dekoracyjne na skórzanych okładkach to ozdoby do paznokci.

Today some details: Glasses I made from the wire and glued together with a two-component adhesive, and then painted with acrylic paint. Decorative elements on the leather covers are made out of nail decorations.



Szklana kula to koralik, w który włożyłam zwinięty w rulonik wydruk zdjęcia, a dziurki zakleiłam bezbarwnym klejem. Przymocowałam do srebrnej podstawki.

Crystal ball is made out of a glass bead, in which I put scrolled foto, and sealedc the hole with clear glue. I glued it then to the silver stand.

A to różne eliksiry.

And this are different potions.


Tablica poglądowa z robalami (balsa, duże zapałki, modelina, pigment)

Display board with various worms (balsa big matches, modeling clay, pigment)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz