piątek, 20 listopada 2015

Kufer / Trunk

Kilka słów jak prosto zrobić miniaturowy kufer,). Jako materiał wybrałam preszpan, wycięłam poszczególne elementy, skleiłam dwie osobne części kufra. Żeby uzyskać ozdobne linie, przykleiłam tekturowe paski, całość okleiłam brązową skórką. Dwie części połączyłam zawiasem, dodałam elementy biżuteryjne jako zamknięcia i zrobiłam uchwyt z drutu i skórki. Już planuję zrobić kolejne kufry w różnych tonacjach,)
P.s. szklaną kulę zrobiłam z zamknięcia małego flakonu szamponu. Przydała się umiejętność pracy na frezarce i precyzyjna obróbka frezami.

A few words of how to make a trunk, fast and simple. As a main material for the construction i used pressboard. I cut out the elements, and build two parts of the trunk. For decorative lines, i used cardbord strips, and then tagged brown skin over both parts. To combine them, I used two hinges, and added decorations -  jewelery elements and handle fromwire and skins. I'm already planning to make another trunks in different coloration.

P.S. The crystal ball is made of an element form a shampoo bottel. It pays to know how to work with 

milling cutters.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz