poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Ścianka wspinaczkowa

Ostatni czas był dość intensywny i pracowałam trochę na różnych frontach. Do projektu bajkowego musiałam stworzyć "ideową" ściankę, w której chwyty wspinaczkowe były różnymi symbolami. Wspinaczka/wędrówka/życie - jako droga i nasze poszukiwania i "sięganie", "dotykanie" różnych rzeczy. Przyznaję, że była to niesamowita przygoda, a poza pracą manualną ciężka praca intelektualna,) i poszukiwanie symboli. Pojawiły się m.in. (gwiazda, zegar, kompas, słońce, chmura, puzzel, podkowa, koniczyna, serce, magnes, kaczątko, gołąb, ręka, stopa, znak zapytania, stateczek, klucz, muchomor, świnka skarbonka, żółw, jajko, kotwica, muszla, kłódka...)
Chwyty wykonałam z modeliny, liny skręciłam z dwóch sznurków nasączonych klejem, a uprzęże uszyłam z bawełnianych tasiemek i sznurka do sutaszu.
Sama sesja bajkowa była wielką szkołą cierpliwości!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz