sobota, 13 stycznia 2018

Zestaw "ZRÓB TO SAM"

Miałam przyjemność uczestniczyć w pewnym projekcie świątecznej wymiany prezentowej. Długo zastanawiałam się co mogłoby sprawić radość drugiemu miniaturzyście. I tak zrodził się pomysł stworzenia zestawu "ZRÓB TO SAM". Przygotowałam dwa domki piernikowe i mnóstwo mini dekoracji m.in. kolorowe posypki, mini pierniczki, małe herbatniki, ozdoby z patyczków fimo. Potem trzeba było wszystko zapakować uff...Mam nadzieję, że ozdabianie miniaturowych domków sprawi obdarowanej osobie dużo radości! Dla mnie praca nad tym projektem była bardzo ekscytująca:-) Myślę, że to pierwszy, ale nie ostatni zestaw "ZRÓB TO SAM"...macie jakieś pomysły co jeszcze mogłoby być takim zestawem?








2 komentarze:

  1. Ależ oryginalny pomysł i piękne, precyzyjne wykonanie:).
    Co do kolejnych zestawów - zestaw do uszycia filcowego misia/lalki/przytulanki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw- tylko pogratulować pomysłu:)Tez próbowałam foliować cukiereczki ale miałam problem ze zgrzewarką:(

    Przepraszam że tak bezpardonowo ale jestem na etapie ostatecznej wyprzedaży mojej miniaturowej kolekcji. Gromadziłam przez lata by teraz oddać za bezcen- może chciałabyś przygarnąć jakieś mebelki do swojego domku? Sukcesywnie na blogu ogłaszam co zostało wystawione na ALLEGRO a co można kupić bezpośrednio na blogu. Mam do sprzedania miniatury w skali 1/24,1/12 i 1/6. W stylu Tudor (drewniane, lakierowane) , porcelanowe i plastikowe; miniaturowe jedzenie i akcesoria kuchenne, mebelki i miniatury do wyposażenia wnętrz. Będę je niedługo prezentować w zakładce Wyprzedaż. Może coś Ci się przyda?
    Zapraszam na http://besudolls.blogspot.com

    P.S.Zależy mi żeby dostały się w ręce pasjonatów, którzy kochają swoje hobby a nie koniecznie w ręce dzieciaków, które ich nie uszanują.

    OdpowiedzUsuń