czwartek, 9 listopada 2017

Coś dla psiarzy / Something for the dog-lovers

No i znowu okazuję się, że wszystko ma w tym życiu jakiś sens :-) wróciłam myślami do doświadczeń z pewnego laboratorium, gdzie pracowałam na podobnych masach. Dzięki wielkie dla Alicji Wierzbickiej z którą konsultowałam prace w tym temacie. A więc są i one - formy silikonowe! Ostatni czas eksperymentuję z formami - te poniżej to masy szybko wiążące dwuskładnikowe! Wiązanie - około 1 minuty. Wytrzymałość - znośna, niestety nieidealna. Nadaje się do drobnych elementów, raczej płaskich. Grube formy są twarde i mało elastyczne, cienkie łatwo się rozrywają, jednak ja wybrałam tą właśnie opcje, z uwagi na plastyczność i małe zużycie materiału. Nawet jak się rozpadnie, za chwilę mogę mieć już nową formę:-) Poniżej kilka wzorów na psie ciasteczka, pozostaje wyciskać, wyciskać, wyciskać...

And again, I find that everything has a meaning in this life :-) 
I used the experience of working in the laboratory a few years back. And a lot of thanks to Alicja Wierzbicka who consulted with me on this subject. 
So - silicone molds! Last time I experimented with forms - these is a the fast binding bicomponent mass! 
Binding time - about 1 minute. Durability - bearable, unfortunately not worth it. Suitable for small items, rather flat. Thick molds are hard and not flexible, thin easily break, but I chose this option, due to its plasticity and low material consumption.  Even if it breaks down, I have a new form in a matter of minutes :-) Below are some patterns on dog cookies, just squeeze, squeeze, squeeze ...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz